Drobečková navigace

Úvod > Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Kupující učiněním objednávky akceptuje - Obchodní podmínky - pro dodávku zboží vydané prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné, pokud není ve smlouvě stanoveno výslovně něco jiného. Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků (kupujících) a ve svém aktuálním znění tvoří obsah kupní smlouvy (o dodávce zboží), resp. její nedílnou součást.

Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu objednané zboží za podmínek stanovených těmito obchodními podmínkami a kupující se zavazuje toto objednané zboží převzít a zaplatit za něj prodávajícímu kupní cenu.

Zboží

Fotografie výrobků jsou ilustrační, dekorace nejsou součástí výrobku.

Potahové látky se v odstínech mohou lišit od skutečnosti vlivem technických důvodů (nastavení monitoru, stáří, osvětlení v místnosti atd.)

Prodávající si vyhrazuje právo rozdílu odstínu potahu v závislosti na výrobních změnách výrobce, které nejsme schopni ovlivnit.

Ceny zboží

Ceny uvedené v systému jsou včetně DPH.

Objednávka

Objednávka učiněná v internetovém obchodě NÁBYTEK JIKOS je závazná pro obě strany složením zálohy a potvrzení dostupnosti zboží prodejcem .

Před nákupem se buď zaregistrujete a nebo uděláte přímou objednávku. Vyberete požadované zboží v podrobné záložce daného zboží kliknete na košík (předtím ještě vyplníte počet a zvolíte případnou alternativu). Pokud chcete pokračovat dále objednávce vyberete z e-shopu další zboží a pokračujete stejným způsobem. V košíku se samozřejmě možné změnit počet kusů nebo zboží z košíku odstranit. Poté pokračujete v objednávce další se Vám nabídne volba dopravy, zadejte druh dopravy, který požadujete, cena za dopravu je zákazníkovi upřesněná dle druhu zboží. V dalším kroku doplníte údaje fakturační a dodací adresu a přistoupíte k odeslání objednávky. Zboží z e-shopu je možné za stejných podmínek objednat také e-mailem na adrese kladno@nabytek-jikos.cz .

Po odeslání Vaší závazné objednávky Vám přijde na emailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci, automatické potvrzení objednávky. Pokud Vám tento e-mail nepřijde, zkontrolujte, zda-li jste objednávku skutečně potvrdili a odeslali (po přihlášení v rámci svého uživatelského účtu máte k dispozici historii odeslaných objednávek), a jestli jste při registraci zadali správně e-mailovou adresu. Jestliže je e-mail v pořádku a potvrzení objednávky Vám přesto nepřišlo, kontaktujte nás, prosím, na e-mailu kladno@nabytek-jikos.cz nebo na telefonu +420 737 211 213.

Po obdržení Vaší objednávky, Vás budeme do 48 hod. kontaktovat, abychom dohodli náležitosti ohledně dopravy (viz níže).

Storno objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí, nebo nedodává, nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.

Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího

  1. Kupující-spotřebitel má právo na odstoupení od kupní smlouvy, ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy je povinen ve shora uvedené lhůtě kupující-spotřebitel odeslat písemně na adresu sídla prodávajícího.
  2. V případě odstoupení od smlouvy nese kupující-spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, nese kupující-spotřebitel též náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou, a to dle těchto obchodních podmínek.

* Zboží, které budete odesílat v souvislosti s odstoupením od smlouvy do 14 dnů od jeho převzetí zpět na naši adresu, musí být v původním obalu, nesmí jevit známky používání, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s dokladem o koupi. Spotřebitel je povinen zaslat, nebo předat podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 ti dnů od odstoupení od smlouvy,zboží, které od něj obdržel. Odstoupí li spotřebitel od smlouvy, nese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu.

* Odstoupí - li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 tidnů od odstoupení od smlouvy, cenu dodaného zboží poníženou o náklady na dopravu, stejným způsobem.

* Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1827 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo projeho osobu.

Možnosti a cena dopravy

Dopravu řešíme individuálně podle každé objednávky zvlášť, s ohledem na charakter, množství, druh, velikost i celkovou cenu objednaného zboží a místa dodání. Přihlížíme také k vytíženosti vozu v rámci naplánované trasy. K dopravě používáme vlastních přepravních automobilů nebo využíváme(kde to povaha zboží dovolí) služeb spedičních firem nebo České pošty. Firma Nábytek JIKOS CZ má několik poboček Strakonice, Kladno, Klatovy, doprava je vždy řešena ze střediska nejblíže Vašemu bydlišti pokud se jedná o dopravu naším vozem, pokud je doprava objednávána u přepravní firmy, je toto řešeno centrálně. Následující tabulka obsahuje základní orientační ceny dopravy do jednotlivých oblastí a krajů:

Orientačně účtujeme 30Kč /km do vzdálenosti 50Km od našich prodejen.

Do objednávky je při volbě způsobu dopravy dohodou započítána nejnižší sazba, coby záloha na dopravu. Konečná cena dopravy bude určena a řešena s každým zákazníkem zvlášť a individuálně podle výše zmíněných hledisek na základě učiněné objednávky. Částka zahrnuje dopravu zboží na místo určení a jeho vyložení před prvními dveřmi, nikoliv však montáž nebo výnos zboží do patra (tyto služby je možné objednat samostatně).

Máte-li k dispozici dopravu vlastní, můžete si objednané zboží vyzvednout osobně přímo na některé z našich poboček Strakonice, Kladno, Klatovy a to po telefonické domluvě, až bude zboží připravené k odběru, o čemž budete informováni.

Pozor: Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku poté, co je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu, atd.), nese kupující náklady na dopravu nebo náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši!

Příplatkové služby

  • Montáž zboží - některé zboží bývá dodáváno v nesmontovaném stavu. Přejete-li si, abychom Vám takové zboží spolu s dopravou také smontovali, je třeba tuto skutečnost zahrnout do objednávky zaškrtnutím příslušného políčka příplatkové služby u objednávaného produktu. Cena za montáž činí 15 %-20 % z ceny zboží. Toto je však možné pouze v případě, že doprava bude zajišťována naším autem, tedy není možné do hodně vzdálených míst, tam je doprava obyčejně řešena smluvním dopravcem.
  • Výnos zboží do patra - vynesení zboží do vyšších pater domu, zvlášť není-li dům vybaven výtahem o odpovídající velikosti či nosnosti, je třeba též objednat a z důvodu zajištění odpovídajících fyzických sil dohodnout předem. Jedná se o službu placenou, přičemž je zase možné toto dohodnout pouze u námi zajišťované přepravy, cena za tuto službu bude sdělena individuálně podle patra a druhu zboží.

Dodací lhůta

Termín pro dodání zboží je obvykle 3-8 týdnů u tvrdého nábytku, 6-10 týdnů u polstrovaného nábytku na zakázku (sedačky, pohovky), není-li uvedeno jinak. Přesný den, kdy bude zboží doručeno na Vaši adresu, Vám sdělíme na e-mail, popř. telefon, uvedený v objednávce, ihned jak bude zboží připravené k expedici nebo vyexpedováno (v případě dopravy prostřednictvím spediční služby).

Možnosti platby

Na dobírku

  • Vybrané zboží doručíme na Vaši adresu, přičemž část jeho ceny zaplatíte až při převzetí.
  • Je nutná záloha 50 % z celkové ceny objednávky, předem na náš účet : 680259349/0800
  • Přesný termín dodání Vám potvrdíme na email.
  • Doplatek zboží a dopravu zaplatíte při převzetí zboží.
  • K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH)

Platbou předem bankovním převodem

  • Po odeslání objednávky Vám následující pracovní den zašleme na Vaši emailovou adresu fakturu.
  • Při platbě převodem použijte číslo faktury jako variabilní symbol. Číslo účtu: 680259349/0800
  • Po přijetí Vaší platby na náš účet, zboží vyexpedujeme na Vaši adresu a přesný termín dodání Vám potvrdíme na email.
  • K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).

Hotově - osobní odběr

  • Vybrané zboží si můžete vyzvednout přímu u nás na adrese: některé z našich prodejen (viz kontakty)
  • E-mailem nebo telefonicky Vám potvrdíme, že zboží je na skladě a připraveno na vyzvednutí.
  • Platíte při převzetí zboží.
  • 24 hodin předem potvrdit e-mailem nebo telefonicky vyzvednutí zboží na naší prodejně
  • Výdejní doba zboží ze skladu je 8:30 ? 16:00 hodin
  • K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).

Balné

Cenu za balné si neúčtujeme.

Převzetí zásilky a reklamace

Při přebírání zásilky se prosím řiďte níže uvedenými zásadami:

  • Zboží při převzetí důkladně zkontrolujte. Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen. V případě, že zásilka obsahuje sklo, je nezbytné toto rozbalit a zkontrolovat. Reklamace na zboží bude uznána POUZE pokud bude vnější obal nepoškozen. Reklamace na rozbité sklo je možné uplatnit pouze u dopravce. Ještě jednou Vás prosíme o spolupráci a důkladnou kontrolu zboží při přebírání. Záleží nám na tom, abyste mohli zboží dlouho užívat a byli s ním spokojeni. Nemůžeme však akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou. To je nezbytné již při kontrole reklamovat u dopravce. Děkujeme za pochopení.
  • V případě, že je přepravní box viditelně poškozen, sepište s řidičem reklamační protokol. Vyžádejte si telefonní kontakt na depo přepravce odkud k Vám vyšlou technika, který vyhodnotí škodu a sepíše s Vámi zápis o poškození zásilky. O celé situaci nás informujte na kladno@nabytek-jikos.cz.
  • V případě, že zjistíte výrobní vadu po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě (+ čas na dopravu náhradního zboží).
  • Při převzetí zásilky si prosím kontrolujte rovněž počet balení a tento počet balení zapište do přepravního listu, který podepisujete dopravci. Bude pak možné reklamovat eventuální nedodání nějakého dílu.

Upozornění

NÁBYTEK JIKOS v ČR si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek bez udání důvodu. Na již uzavřenou kupní smlouvu se vztahují obchodní podmínky platné v době jejího uzavření.

Kontakt

Nábytek JIKOS , Jiří Křišťan, Heydukova 1339, 386 01 Strakonice
správa e-shopu pobočka Klatovy, K Letišti 832, Klatovy

IČO: 10316612

E-mail: klatovy@nabytek-jikos.cz
Telefon: +420 739 204 871

Další informace

112/2016 Sb. Zákon o evidenci tržeb § 25 informační oznámení:

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.